Lycklig!!

Åååååh jag är så glad idag!
Jag kommer hem efter en skön dag spenderad i stan till en bublande och glad mamma.
Hon har nämligen gjort om på mitt rum.
Köp nytt överkast och kuddar sen hade hon duktigt nog städat också.
Hihi, älskar min mami!

Som om inte det vore nog kollade jag mailen nyss och...
Jag vann akutionen på hattasken!!!
Happy motherfucker!
Så nu är jag helt pirrig i magen efter att få den!
Den såg lite sliten ut på bilden men jag tror den bara var dammig.
Vill ha den nu nu nu!



Här är min fina burkväska! Köpte den igår på H&M, love love love



Fick ett kreativt ryck i all min lycka, så jag sydde på två nya knappar på en kjol.
Känns bra!





Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jag köpte den på tradera =D

2010-04-08 @ 23:47:51
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-04-09 @ 11:25:46
URL: http://tinabambina

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0