En dag to late!

Hade planerat att skriva igår men jag hade inte riktigt tid.

Så jag skriver om igår idag!

Jättefint vårväder, jag och emma köpte med oss fika och satte oss på en brokant vid kanal och trykte i oss. Nathalie joinade (dock utan att äta av våran medköpta bulle eftersom hon är pussy och gluten) och vi inhandlade varsin glass. Gottgottgott! Annars på första april, brukar det vara jag som blir lurad men icke igår!

 

Jag ringde mamma och sa att jag hade blivit rånad, haha som hon självklart gick på (säger en del om mig?). HOn blev helt vimsig och bad mig springa till polisen och spärra mitt bankkort. Hehe

 

Jag och Nathalie flängde runt ett tag på stan och sen på besök till Lerum. Snygga som vi var, med bleka ben och snetrampade skor. MEN vi hade trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

det var mysigt! :D

2009-04-02 @ 14:40:51
URL: http://anhonestmistake.devote.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hehe tack babe =) Kul att du gillade den!

kram!

2009-04-02 @ 15:20:23
URL: http://pyttis.blogg.se/

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0