Läkarbesök

Varför ska alltid allt krångla när just jag ska göra det?

Jag skulle göra en EKG undersökning idag, vilket innebär att man ligger utan tröja (och BH) och en läskigt tjock sjuksköterska klistrar på en massa sladdar runt brösten som ska mäta hur hjärtat slår.
Okej tänkte jag. Ingen fara med det här.
MEN!
När jag ligger där med alla sladdar och utan tröja, tror ni inte deras dator går sönder?
Klart den gör.
Och det tar jääääätte lång tid att fixa, tydligen.
Fick en söt lien filt att gosa med tills den funkade igen.

Inget fel på hjärtat i alla fall, vilket är tur.
Får dock vänta ett tag tills resultaten från blodet kommer.

Är inte så nojig,
bara lite


Kommentarer

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0