Nya mål!



Okej!
Förklaringen till min otroligt fula paint bild är förljande:
Jag vill åka iväg ett år som au-pair till USA, antagligen efter jag har gått ur skolan. Orkar inte gå om ett år till, känns för mycket när jag likagärna kan vänta och samla ihop pengar till det blir dags.

Men ett av kraven, på den byrån jag har kollade (Jaha men varför kollade du bara en byrå? FÖR ATT JAG GJORDE DET), kräver att man ska ha körtkort.
Jobbigt.
Fast egentligen inte, för jag behöver en riktigt bra anledning till att ta tag i hela där där körtkorts grejen som alla är på mig om. "Jahaaaa, du fyller 18 iår! Är det inte dags för uppkörning då?"
Nej. Jag har inte  ens börjat övningsköra...

Pratade med min kloka moder om hela övningsköra-processen och hon vill skicka mig på intensivkurs.
Så jag antar att det blir så.
I sinom tid.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

fan va niiiiice ju!! :D

2009-04-18 @ 13:22:11
URL: http://anhonestmistake.devote.se

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0