SÄMST!

Haha, åh herregud!
Jag är verkligen sämst i världen.
Jag råkade låsa in min store brors nycklar i bilen förut :(
Han bor ju i Uddevalla så extra nykeln va där (och vi var i Borås)
Så vi (jag) fick ringa en låssmed som fick bryta sig in i bilen, vilket tydligen inte är det lättaste, för det tog cirkus en timme.
Värt att veta är ju att det små regnade och blåste hur mycket som helst, jättemysigt.

Men men, de fick upp bilen till slut, vilket kostade lilla Julia 600:-
SKOJ!
Jag borde köpa en ny hjärna

Kommentarer
Postat av: Katten

En timme för att ta sig in i en bil, det brukar bara ta cirkus 10 minuter:P

2009-04-07 @ 19:29:23
Postat av: julie

Sv: jo han sa det, men tydligen var bilen vääääldigt bra tätad. Så, det tog en timme

2009-04-07 @ 19:31:16
URL: http://juliesgotastory.blogg.se/
Postat av: karråååååå

hahaha :( stackarn

2009-04-07 @ 19:32:27

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0