skumkorvar och hjärtflimmer!

Idag har varit en bra dag!
Jag träffa Kevin i stan för att köpa ett par Ray Ban till hans födelsedag.
Jätte freaky experdit som hjälpte oss..
Hade bara en näsvinge.
Den andra va.
Borta?

Jaja, vi stack och fikade på cafe vasa efteråt, som va ovanligt tomt faktiskt.
När jag skulle betala för nachotalrikarna hände nått skit creepy.
Jag brukar typ få "hjärthugg" ibland,
Du vet när det hjärtat bara tar ett extra slag eller två,
men det här sjuuuuuuuukt mycket läskigare!!!

Det kändes typ som hela hjärtat skulle sprängas,
samtidigt som det pulserade på ett konstigt och ojämnt bultande sätt.
Skit svårt att förklara.
Men grejen var att det sluta ju fan aldrig!
Kändes det som iaf,
kanske höll på i 20 minuter eller nått.
Jag skulle ju precis ge tjejen i kassa pengarna,
vilket inte gick så jävla bra eftersom jag darrade som en jude..
(mer än vanligt med andra ord)

Kevin blev lite smått skraj, av att döma från hans crazy eyes i alla fall.
Men vi fikade på ändå!
Efter den sjukt mättande talriken skulle Kepa ha te ( HAHA )
och jag ville ha lite kaffe.
Så nästa gång jag va framme i kassa skämde jag ut mig ännu en gång!
Jag fick totalt hjärnsläpp när jag skulle beställa,
kevin ville ha en munk också,
men jag kunde inte för LIV komma på va fan dom kallades!

"Ja hej! Jag skulle vilja ha en kopp te och kopp kaffe"
CAFETANT  - " Mm, var det bra så?"
" Hehe, näää. Jag vill gärna ha en.."
" En såndär, korv. "
" En sån med skum i"

Hon börja asgarva :(

Kommentarer

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0