Heath Ledger



Idag skulle Heath ha fyllt 31 om man han fortfarande skulle förgyllt världen med sin närvaro.
Ingen lär ha missat att han dog för ungefär två år sen.
Shit är det så länge sen?
Känns verkligen inte som det.
Som hyllning tänker jag kolla på Casanova ikväll. Mmm.
Och för er som inte har sett hans sista film än, The Imaginarium Of Doctor Parnassus, se den!!!!!!!!

Lite konstigt ändå att man kan känna sig sorgsen för en person som man varken känner eller har träffat.
Det är ju inte så att det påverkar min vardag.
Fast jo, hans filmer gjorde ju det.
Jag saknar Film-Heath!


Åh, du vackra människa



Kommentarer
Postat av: eleni

(andra gången som jag kommenterar din blogg nu, fattar inte varför blogg.se motarbetar mig!!)



älskar din nya header och bakgrund!! :D:D älskar när folk får nya designer hehe

jaa,det är rätt dåligt att han är död :(

2010-04-04 @ 23:49:22
URL: http://elenination.blogg.se/

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0