Stadsmänniska

Jag och min käre vän Eleni (länk till henns underbara blogg finns på sidan hehe) har börjat med någon slags kampanj. Även om vi inte har sagt det högt har vi börjat med operation "Fånga Dagen".
Vi har efter många disskutioner kommit fram till att vi vill göra så mycket som möjlig, hela tiden!
Skitkul, tycker vi!

Så igår hade vi en utflyktsdag!
En sak som är värd att tillägga om våran Fånga Dagen Grej är att det ska vara billigt.
Helst gratis.
Eftersom vi är skit fattiga.
I alla fall, vi båda har fritidskort men tycker inte riktigt att vi utnyttjar dem till fullo.
De gäller ju i hela Västra Götaland och ändå åker vi bara inom Göteborg (och Borås i mitt fall).
Men det har vi nu ändrat på!

Igår begav vi oss till Fucking Jävla Kuk Åmål.
Som de så fint beskriver staden i filmen hehe.
Jag och Eleni fårstår varför nu. Till 100%!!!!
Även fast det var en jättemyig marknad där (och en kopp te kostade 12 kr på ett fik på huvudgatan!!!!!!) blev vi uttråkade redan efter en timme. Det finns så galet lite att göra!
Och det gick inget tåg tillbaka fören vid fem på eftermiddagen (vi var framme vid tolv).
Jag vill aldrig, någonsin, like never EVER, bo på sånt ställe!!!!
Fick nästan klaustrofobi där borta..


I'm a stadsmänniska.


Kommentarer
Postat av: Matilde

Jag skulle ha varit där en vecka... snyft

2010-04-18 @ 17:58:24
URL: http://matildees.blogg.se/
Postat av: Niklas Ö

tja, det ligger ju bredvid Värnern som de är stolta över. hoppas ni uppskatade 3 timmars turen dit iallafall xD

2010-04-18 @ 18:24:23
Postat av: eleni

shit va åmål SÖG. never again!!

jag hade seriöst dött om jag hade bott där..eller typ fikat sönder på caféet med te för 12 (!!!!!) kr..hm!

2010-04-18 @ 22:49:09
URL: http://elenination.blogg.se/

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0