Jamie T

Där har vi min räddning för tillfället!
Grymt skön musik.
Sedan jag och min kära vän Eleni och hennes nice-iga kusin Elin (tycker fortfarande det är lite skoj att dom heter så lika hahah) hade damp till Don't Mug Yourself med The Streets har fått en passionerad fling med brittisk musik( och dilalekt). Åh, jag blir så jävla pepp bara jag tänker på det! Underbart!
Spotify-a honom!!!!!

(För jag suger och vet inte riktigt hur man lägger upp youtube grejs)

Så nu tänker jag försöka ignorera min ångest mot det äckliga lilla svinet som kallar sig skola och knarka musik.



Kommentarer
Postat av: eleni

Jaa! Jag blir fan pepp av att höra namnet på låten bara!

haha

2010-03-22 @ 19:23:03
URL: http://elenination.blogg.se/

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0