The Fucking End

Jag HATAR när saker tar slut.
Jag hatar det så mycket att jag gör en lista!

Saker som aldrig borde ta slut:
  • En riktigt bra serie, som man har följt så länge att det känns som man känner alla karaktärerna
  • När man har helt jävla underbart roligt så man glömmer både tiden och sin plånbok
  • Studiebidraget
  • Sommarlovet, nu har jag iof bara ett kvar kvar. Men helvete va jobbigt det är att komma tillbaka efter ett lov.
  • Den äckligt bra boken man läser. Jag hatar det verkligen, när men ser hur lite sidor det är kvar och boken är något av det bästa man har läst. Jag kan offra min högra arm i sånna ögonblick, om det skulle förlänga min njutning.
Jag orkar inte komma på mer. Eftersom den sista punkten har hänt mig. Idag. Och jag vet inte vad jag ska göra.
Hur botar man en Jag-har-läst-en-för-bra-bok-depression?


photo by: Sally Mann

Kommentarer
Postat av: eleni

åh, jag hatar när en bra bok tar slut!! det suger :(

2010-03-30 @ 19:50:20
URL: http://elenination.blogg.se/
Postat av: eleni

sv: den är ifrån oktober någongång när du betalade för våran räk dag, och så köpte vi typ allt möjligt i affären..var helt crazy.

2010-04-01 @ 20:08:45
URL: http://elenination.blogg.se/

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0