Oh, bake that cake!

Gårdagens bakmål
  • Minst 100 muffins
  • 1 kladdkaka
  • 41 negerbollar
  • 1 Silviakaka
Jag hade värsta visionen att vi skulle baka så mycket att vi knappt visste vart vi skulle ställa allting.
Det skulle vara kakor E V E R Y W H E R E!
Och vi skulle springa runt och vara sådär härligt stressade med mjöl på näsan och deg i håret.
Musiken skulle klinga så vackert att våra ögon tårades.

Tyvärr blev det ju inte så...
Min underbara vision fick aldrig se dagsljus.
Vi nådde inte ens fram till vårt bakmål.

Vi skrapade ihop till några översvällda muffins, som vi för övrigt toppade med glasyr så dom SÅG söta ut men smakade desto värre, en styck kladdkaka som bara kan beskrivas som fruktansvärd. Det enda som vi faktiskt lyckades med var negerbollarna. De fanns det inget att klaga på.

Heheheh, färgade håret igår också!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha vilken bild! är det din lillebror?

2011-01-29 @ 14:45:52
URL: http://fridaasofiee.blogg.se/
Postat av: Frida

haha jag tänkte väll de! skön bild btw,

2011-01-29 @ 20:11:27
URL: http://fridaasofiee.blogg.se/

Ge mig lite glädje!:

Du heter?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (är det bara jag som ser!)

Om du har en blogg:

Rip it up!:

Trackback
RSS 2.0